Verhoog uw omzet met interactieve communicatie
De periode van Pasen is een periode waarin wordt gedeeld en dus een geweldig excuus om (opnieuw) gebruik te maken van de sociale netwerken. Naast meer zichtbaarheid voor uw bakkerij-pâtisserie zult u een band met uw klanten kunnen onderhouden. Die kunnen bijvoorbeeld feedback geven over uw winkel en uw producten. U kunt ze ook vertrouwd maken met uw nieuwe creaties, waardoor ze zin zullen krijgen om opnieuw bij uw langs te gaan!
Quick-win voor succes op sociale netwerken
Op zich kost het aanwezig en actief zijn op sociale netwerken niets, behalve tijd. Het is aan u om het tempo te vinden dat bij u past: elke avond, elk weekend, drie keer per week, in de ochtend tussen twee klanten door...
Wanneer de planning vastligt kunt u bijvoorbeeld een speciale fotowedstrijd voor Pasen organiseren. Neem bijvoorbeeld het thema "Ieder zijn Paastraditie": vraag uw klanten om hun beste foto's te plaatsen op uw Facebook-pagina, Instagram of Twitter. Op basis van de reacties en "vind-ik-leuks" zal de meest populaire foto een Paasverrassing winnen die kan worden afgehaald in de winkel.